نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی زمستان 94

می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید نمایند.آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگران

تور دبی اسفند 94

  است.

مسافران تور دبی نوروز 95

می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی اسفند 94در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی زمستان 94می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

 

مکان های گردشگری دبی

 

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست ها به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. در تور لحظه آخری دبی برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.در تور دبی تعطیلات فروردین 95 حتما به دیدار اینجا بروید.

 

 

 

سال گذشته یک تاجر قهوه اولین موزه قهوه دبی را به سبک معماری شرقی افتتاح کرد . بازدیدکنندگان تور دبی 95 این موزه میتوانند با طعم قهوه های مختلف و تاریخچه و فرهنگ مرتبط با قهوه در کشورهای مختلف آشنا بشوند.این موزه در اولین دیدار بازدید کنندگان را به یاد حال و هوای ترکیه می اندازد.در طبقه دوم این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش در تور دبی تعطیلات بهار 95  گذاشته شده است. در این موزه میتوان با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد . در این موزه همچنین یک اتاق ادبیات و یک بار قهوه وجود دارد که در آن از آخرین تکنولوژی های دم کردن قهوه در ایتالیا و ترکیه استفاده میشود . مسافران تور دبی در این موزه میتوانند ناب ترین و بهترین قهوه ها را با فراغ خاطر خرید و یک قهوه خوب و اصیل را بنوشند. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

 

هتلهای زیبا در دبی

 

 

هتل حیات پلیس دبی یکی از هتل 4 ستاره معروفی است که در خیابان الرقه قرار دارد و دارای موقیعیت جغرافیایی ممتاز و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر می باشد .از جمله اماکنی که به این هتل نزدیک می باشد و دارای دسترسی آسان برای مسافران تور دبی می باشند می توان به مرکز خرید القریر و مرکز شهر و پارک ساحلی الممزر اشاره کرد که با امکاناتی جذاب و درجه یک پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور دبی نوروز 95 به عمل آورده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد . فاصله هتل حیات پلیس تا فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه بوده و از سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند می باشد .اتاقهای هتل حیات پلیس دبی مشتمل بر 210 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ، استاندارد و سوئیت مجلل می باشد که از رنگ کرم برای تزیین آن استفاده شده است .امکانات هتل حیات پلیس دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 بسیار متنوع و مفرح بوده و برای تمام سنین رضایت بخش و سرگرم کننده می باشد که مهم ترین آنها شامل :  استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و ... در تور دبی بهار 95 می باشد.

 

 

 

 

هتل داماک مزون دبی که یک هتل جدید و لوکس در دبی می باشد که در بلوار محمد بن رشید و در قلب شلوغ منطقه برج دبی در رو به روی برج دو قلو دبی واقع شده است. این برج و هتل لوکس آپارتمان های خصوصی منحصر به فردی همراه با خدمات مجلل و حافظ حریم خصوصی ارائه می دهد . در تور دبی تعطیلات بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.از این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه تا بزرگترین مرکز خرید جهان ، دوبی مال Dubai Mall ،بازار آل بهار، جاده شیخ زاید ، میدان و مرکز مالی بین المللی دبی با دید سراسری به افق و فواره ی معروف دبی فاصله دارد. هتل داماک مزون یک استخر خصوصی ، تراس روباز ، ناهار خوری در تمام طول روز در کافه مدرن و خدمات آبگرم مجلل در یکی از اتاق های درمانی با تکنولوژی بالا و سونا و یا در اتاق شخصی مسافران تور دبی را دارد . با انتخاب آپارتمان های یک ، دو و سه خوابه ی این هتل لوکس، مهمانانتور دبی فروردین 95 می توانند حریم خصوصی و آسایش یک خانه ی شخصی را با خدمات یک هتل 5 ستاره در این شهر پر جنب و جوش داشته باشند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد